Sedus de o maree de sărut

-Mi-a intrat ceva în inimă.

-Ce?

-Un surâs nebunesc mirosind a catarg. Sunt sedus ca un orb de tot ce se vede planând peste lume, așa cum durerea s-a născut întâia oară în osul acesta pe care-l țin sub inimă. Când se va rupe, să se rezeme de el și liniștea să-mi spargă coșul pieptului plin de ploaie, rană și speranță.

-Unde mergem de acum?

-Unde să mai mergem cu această inimă bolnavă?

-Acolo unde se duc toate inimile bolnave.

-Adică?

-Are un ogor Deus în care seamănă inimi înamorate. O mare fără țărm, curată precum roua, stingheră și tihnită, cu capul sprijinit pe un umăr.

-Umărul acela alb mirosind a mir de care te-ai îndrăgostit?

-Nu știu. Așa-mi place să visez când mă doare. Dacă voi fi singur?

-Vei săruta marea și-ți vei aduce mereu aminte.

(Dialoguri pecuniare)

Text scris pentru Clublul Condeielor parfumate, înființat de Mirela Pete.

Sedus de o maree de sărut

7 thoughts on “Sedus de o maree de sărut

  1. Seductia ca forma de putere? Ca o transcedere dincolo, spre alte tarimuri? Putem vorbi despre asa ceva? Oh da. Si tu copilule o faci pur si simplu, cu o inima in palma si cu un sarut cu gust de mare

    Liked by 1 person

  2. Pe mine m-ai facut sa ma gandesc la mare! Pentru ca eu chiar sunt sedusa de mare… Nu are importanta care … 🙂
    Am vazut-o … zau daca te mint! I-am simtit gustul sarat si am vazut-o .. vindecand inimi,i!
    Mi-a placut mult ce ai scris … ♥

    Liked by 1 person

  3. Mirela Pete says:

    Ogorul lui Zeus cu umăr de mirt și un sărut lăsat mărturie, cu mireasmă iodată și gust sărat. Sau Simona mea dragă, aparte în peisajul scrierilor, metaforă odihnind lângă o mare care se întinde alături de ogorul divin. Mirt sădit pe-un umăr, trup plantat pe ogorul zeiesc, sărut pecetluit cu mare.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

