Prima mea carte: Teatru în stomac

Am cartea lângă mine, citesc numele autorului, Simona Poclid, și nu-mi vine să cred. Însă, nu este vorba despre autor, ci despre povestea Tânărului și a Bătrânului. Eu, care credeam că știu mereu ce să spun, nu pot să scriu acum un mesaj cu tentă publicitară, așa cum am învățat la școală, să conving oamenii să cumpere cartea. Aștept aici cuminte să ajungă-n inimi și să mângâie.

Până atunci vă las un fragment:

Untitled

(Scena 4, A fi îndrăgostit)

Cartea poate fi comandată online, de pe site-ul editurii: www.edituradatagroup.ro/produs/teatru-in-stomac

P.S. O primă recenzie a cărții, scrisă de către Cristian Niculcea, scriitor la rându-i, poate fi citită aici!

 

4 thoughts on “Prima mea carte: Teatru în stomac

    1. Mulțumesc întreg pentru gândurile atât de frumoase. Să fie! Cititori oricâți, mulți sau puțini, dar mulțumiți de scriitură, căci, pentru cel care scrie nu este bucurie mai mare ca aceasta. Zile edenice, cu bine și surâs! 🙂

      Liked by 1 person

  1. Pup copilul frumos si pe dinauntru si pe dinafara si cu drag il imbratisez! La cit mai multe carti si, de ce nu, in viitor, copiii sa aiba in manuale un nou autor contemporan ..Simona Poclid.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

