60 de ani de căsătorie

Bunicii mei sunt împreună de 60 de ani. 60 de ani. Vă dați seama? O viață întreagă împărțită. Și ce dacă a fost Cel De-al Doilea Război Mondial și Bunica a rămas fără Tată, iar Bunicul a prins Marea Secetă? Și ce dacă Bunica a pierdut câteva sarcini? Și ce dacă timpul a trecut peste ei nemilos? Și ce dacă toate le-au durut? Astăzi sunt împreună.

Las mai jos un colaj înfățișându-o pe Bunica Clemansa. Iubindu-l de 60 de ani, de 60 de ani, pe Victor.

Bunica

2 thoughts on “60 de ani de căsătorie

    1. Și mie îmi plac bătrânii. I-aș strânge-n brațe pe stradă, dar întotdeauna mă oprește, din fericire, buna cuviință. Cine știe ce ar crede săracii despre mine dacă i-aș lua în brațe și i-aș ruga să-mi spună povești. Cât despre Bunica mea, Mamaia, cum îi spun, în pofida vieții foarte grele, dusă cu atâta putere, are o frumusețe crâncenă care răzbate și împânzește totul în jur cu veșnicie…

      Liked by 1 person

Leave a Reply

